۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۰

خان محمدی مطرح کرد؛

مسئله مدرسه سازی حل شده ولی تا رسیدن به استانداردها فاصله داریم

مسئله مدرسه سازی حل شده ولی تا رسیدن به استانداردها فاصله داریم

مدیر عامل سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: اگرچه نیازها از ظرفیت‌های ما خیلی بیشتر است و برخی فکر می‌کنند مسئله مدرسه سازی حل شده ولی ما تا رسیدن به استانداردها فاصله داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا خان محمدی مدیر عامل سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در ادامه مراسم مراسم رونمایی و بهره‌برداری از طرح‌های ارتقای عدالت آموزشی و پرورشی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اعلام کرد: اگر ما به استعدادهای موجود در سراسر کشور توجه کنیم و عدالت آموزشی را داشته باشیم قطعاً در حوزه‌های سلامت و اشتغال نیز نتایج آن را می‌بینیم.

وی ادامه داد: ما وقتی از عدالت آموزشی صحبت می‌کنیم به دنبال رسیدن دروازه بزرگ‌تری به نام عدالت اجتماعی هستیم در این میان به مدارس شبانه روزی هم توجه می‌شود. ما هم در آموزش و پرورش در کنار بنیاد هستیم. اگرچه نیازها از ظرفیت‌های ما خیلی بیشتر است برخی فکر می‌کنند مسئله مدرسه سازی حل شده ولی ما تا رسیدن به استانداردها فاصله داریم ما زمانی می‌توانیم بگوییم در زمینه عدالت آموزشی و اجتماعی حرکت کردیم که در هر شهر در گرم‌ترین روز سال، سردترین ساختمان و در سردترین روز سال گرم‌ترین ساختمان مدارس باشند.

خان محمدی افزود: بنیاد مستضعفان در حوزه مدرسه سازی چند کار بزرگ انجام داده یکی توجه به مناطقی که از نظر سرانه آموزشی در موقعیت بحرانی هستند. نکته دوم استفاده از تکنولوژی‌های جدید است. امروز قرار است مدرسه شهید آیت الله رئیسی در ایلام مدرسه ۱۳ آبان مشهد و مدرسه علوی در بجنورد افتتاح شوند مدرسه علوی مشهد در عرض سه ماه با به روزترین تکنولوژی‌ها آماده شده است. نکته دیگر این است که بنیاد علوی پس از ساخت مدرسه امکانات تجهیزات را در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار می‌دهد علاوه بر مدرسه ساز مدرسه یار هم هست. تمام امید ما برای ساخت و ساز جدید و تجهیز مدارس برای دانش آموزان و آینده آنهاست.

کد خبر 6233498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha